AAA

Contact Sitemap

14 May 2012Jaarverslag 2011 online

Wilde Ganzen heeft zich in 2011 weer met hart en ziel ingezet voor concrete projecten in ontwikkelingslanden. Wereldwijd hebben we in 2011 weer talrijke projecten van Particuliere Initiatieven actief gesteund met financiële bijdragen, kennis en begeleiding.

Wilde Ganzen stelt mensen in ontwikkelingslanden in staat om hun eigen toekomst en die van hun omgeving een positieve draai te geven. In samenwerking met Nederlandse Particuliere Initiatieven. Overal ter wereld, van Afrika en Azië tot Oost-Europa en Latijns-Amerika, hebben we in 2011 mede dankzij de bijdragen van onze donateurs vele mensen op weg kunnen helpen naar een betere toekomst.

Wilt u weten hoe? Lees dan ons online jaarverslag op www.jaarverslagwildeganzen.nl met projectbeschrijvingen, achtergronden, verdieping, foto’s, filmpjes en natuurlijk projectresultaten!

Stuur de website van Wilde Ganzen door aan een vriend!

Uw naam:

Uw e-mail adres:

Naam geadresseerde:

E-mail adres geadresseerde:

Bericht:

De adressen worden voor geen enkel ander doel gebruikt dan het versturen van deze e-mail. De adressen worden niet opgeslagen.