Resultaten 2016

Lees ons Jaarverslag 2016

30 mei 2017

Ons jaarverslag 2016 is gepubliceerd. Dankzij de vele initiatieven die wij steunden konden we voor ruim 900.000 mensen de levenssituatie verbeteren.

Wilde Ganzen hielp in 2016 om 245 projecten te realiseren. We droegen onder meer bij aan toegang tot schoon drinkwater en goede sanitaire voorzieningen, een stimulerende en veilige schoolomgeving en nieuwe of verbeterde faciliteiten voor gezondheidszorg.

Lees vanaf vandaag wat Wilde Ganzen in 2016 samen met betrokken Nederlanders en initiatiefnemers wereldwijd heeft bereikt.

Betrokken Nederlanders en lokale partnerorganisaties

Wij merken dat er veel Nederlanders zijn die zich met hart en ziel inzetten voor de bestrijding van armoede. Samen met lokale partnerorganisaties zetten ze projecten op. Als Wilde Ganzen ondersteunen we deze Nederlanders en hun lokale partners met advies, kennis en financiële steun. Dit kunnen we doen dankzij de ruimhartige bijdragen van onze donateurs, waaronder de zeer gewaardeerde steun van de Nationale Postcode Loterij. Met resultaat: uit onderzoek van de Radboud Universiteit (2014) bleek dat de door ons gesteunde projecten in veel gevallen succesvol zijn en een langdurig positief effect hebben.

Lees ons Jaarverslag

Met elkaar werken we aan een betere wereld. Lees ons Jaarverslag 2016.

Vragen?

Neem contact met ons op, tijdens kantooruren, via 035-6251030  of stuur een mailtje naar info@wildeganzen.nl.

Meer dan een van onze projecten helpen?

Steun het werk van Wilde Ganzen