Tevredenheidsonderzoek 2016

31 januari 2017

Wilde Ganzen vindt het belangrijk te weten wat er leeft onder Particuliere Initiatieven met ontwikkelingsprojecten, (PI), wat de trends en ontwikkelingen zijn, waar de uitdagingen liggen en hoe wij goed met PI kunnen samenwerken en hen kunnen ondersteunen.

Daarom benaderden we het afgelopen jaar Particuliere Initiatieven voor deelname aan een klanttevredenheidsonderzoek, uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau TrendCult. Veel mensen hebben deelgenomen aan het onderzoek. Hun bijdragen en feedback ervaren we als zeer nuttig en waardevol.

Inmiddels zijn we aan de slag gegaan met de resultaten en hebben we de belangrijkste uitkomsten samengevat in een infographic.

Wilde Ganzen krijgt van klanten een gemiddeld rapportcijfer van 7,7.

Mocht je naar aanleiding daarvan nog vragen hebben of meer informatie wensen dan kunt u te allen tijde contact opnemen met de Servicedesk van Wilde Ganzen.

Hier zie je de volledige infographic. Je kunt in- en uitzoomen en schuiven om alle informatie te zien.

Meer dan een van onze projecten helpen?

Steun het werk van Wilde Ganzen